دل نوشته های دخترک

یه زد و خورد ساده بود ؛ تو جا زدی ؛ من جا خوردم

دل نوشته های دخترک

یه زد و خورد ساده بود ؛ تو جا زدی ؛ من جا خوردم

معجزه ی عشق

مثل کبریت کشیدن در باد ، دیدنت دشوار است . . .   

من که به معجزه ی عشق ایمان دارم . . .     

  

می کشم آخرین دانه ی کبریتم را در باد . . .     

  

هر چه بادا باد . . . . . . . . .     

 

نظرات 2 + ارسال نظر
کیانا سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 01:40 http://www.faghat-ma.bloga.com

منم شدم مث تو
"تنها"
خدایا
حالاکه هردومون تنهاییم میای آغوش بشی واسه گریه هام؟
آخه همه میگن تو مونس همه میشی
میشه؟یعنی میشه تو بغلت مث بچگیم گریه کنم؟
چقدر خوبه که تو هم تنهایی
اما یه سوال دارم؟
اگه تنهایی اینقد خوبه چرا پس من هرشب واسه تنهاییم
گریه میکنم؟نکنه....

واقعا حرفات منو یاد بچگیام انداخت . . .
کاش همیشه بچه می موندیم

ساقی سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 12:18 http://niceice73.blogfa.com

سهلام فاطمه جونم! خوبی؟؟ نمیدونم چرا نیسی اما دلم خیلی تنگ شده واست!!
زودی برگرد!
خوشحالم از اینکه برگشته پیشت! حالا چ خبر؟؟ خوش میگذره باهاش؟؟؟

نمیتونم باور کنم دوست داشتنشو . . .
چون ی بار که باید ب همه ثابت می کرد ، این کارو نکرد . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد